Клас | № | Панядзелак | Ауторак | Серада | Чацвер | Пятніца |
04.05 | 05.05 | 06.05 | 07.05 | 08.05 | ||
10 | 1 | геаграфія | бел. літ | русск. лит | мед. падрыхтоўка | бел. мова(пр.) |
2 | матэматыка | бел.мова(пр.) | русск. язык | біялогія(пр.) | сусветная гісторыя | |
3 | бел. мова (пр.) | грамадазнаўства | інфарматыка | фізічная культура і здароўе | біялогія(пр.) | |
4 | фізічная культура і здароўе | матэматыка | сусветная гісторыя | матэматыка | фізіка | |
5 | ням. мова | хімія | фізіка | геаграфія | матэматыка | |
6 | біялогія(пр.) | ням. мова | ням. мова | русск. лит | хімія
7 гадзіна здароўя і спорту |
|
7 | 7 біялогія(пр.) |
04.05.20 -09.05.20
Дата | Прадмет | Тэма | Заданне для самастойнага навучання | Дамашняе заданне |
06.05
|
фізіка | Рашэнне задач па тэме “Закон Ампера. | §33
Рашэнне задач 1,2 с.83 |
§33
Рашэнне задач 1,2 с.83 |
08.05 | фізіка | Патэнцыяльная энэргія | §34 | §34 |
06.05 | інфарматыка | Мадэляванне магчымасцямі тэкставага рэдактара | § 25 | § 25 |
нямецкая мова
Дата | Тэма | Д/З |
04.05.20 | Адкрыцці,вынаходніцтвы і прагрэс.Адваротны бок прагрэсу.
Пр.6а,b,c,d,e,f,g,h(с.228-229) |
Пр.6i,c.230 |
05.05.20 | Нямецкія брэнды і беларускія брэнды.
Пр.7a,b,c,d;8 a,b(с.230-232) |
Пр.8c,c.232 |
06.05.20 | Вынаходніцтвы ў Германіі і ў Беларусі.
Пр.1a,b,c;2a,b(с.232-234) |
Пр.2c,dc.234-235 |
Дата | Предмет | Тема | Материал урока | Домашнее задание |
06.05 | Русский язык | Слитные, раздельные и дефисные написания самостоятельных частей речи. | Упр.348, 349, 350. | Упр.361 |
06.05 | Русская литература | М.Горький. «На дне» | 1,2 акт | 3,4 акт |
07.05 | Русская литература | М.Горький. «На дне» | Ответить на вопросы с.290 | Прочитать стихотворения из сборника И.Бунина «Листопад» |
Класс | Предмет | Тема | Материал | Д\з |
04.05 | Биология | Пр.р№13 | учебник | Пар. 45 |
05.05 | Биология | Модификационная изменчывость | учебник | Пар.46 |
07.05 | Биология | Лаб.р.№6 | учебник | Пар.46 |
08.05 | Биология | Генотипическая изменчивость | учебник | Пар.47 |
05.05 | Грамада-знаўства
10 кл. |
Мастацтва | § 23 |
06.05 | Гісторыя Беларусі
10 кл. |
Пачатак Вялікай Айчыннай вайны | § 22 |
08.05 | Гісторыя Беларусі
10 кл. |
Германскі акупацыйны рэжым | § 23 |
04.05 | матэматыка | 10 | Перпендыкулярнасць прамой і плоскасці
Гл.3,$1, №329-334 |
Гл.3,$1
№335 |
05.05 | матэматыка | 10 | Перпендыкулярнасць прамой і плоскасці
Гл.3,$1, №336-352 |
Гл.3,$1
№353 |
07.05 | матэматыка | 10 | Перпендыкуляр і нахіленая
Гл.3,$2, №374-378 |
Гл.3,$2
№379 |
04.05 | Геаграфія | Брэсцкая вобласць | §58 | §58, падр.паведамленне “Пружанскі раён” |
07.05 | Геаграфія | Практычная работа №11
“Характарыстыка Пружанскага раёна” |
Пр. раб №11 | Характарыстыка Пружанскага раёна |
07.05 | Мед. падр. | Рэпрадуктыўнае здароўе. Гігіена і культура палавых зносін | §3.1 | §3.1 |
27.04.20-03.05.20
Нямецкая мова
27.04 | Нямецкая мова | Навука і тэхніка.Навуковыя даследаванні ў розных галінах.
Пр.1,с.220;1 a,b,c;3 a,b,c;4a,b;(с.221-224) |
Пр.4d,f,g,c.224-225 |
29.04 | Нямецкая мова | Новыя галіны ў навуцы.
Пр.5a,b,c,d,e,h,i |
Пр.5 f,g,c, c.227 |
Дата | Прадмет | Тэма | Заданне для самастойнага навучання | Дамашняе заданне |
04.05
|
інфарматыка | Мадэляванне ў задачы росту і ўбывання | §21 | §21 |
Дата | Прадмет | Тэма ўрока | Матэрыял | Д/з |
27.04 | бел. мова | Пісьмовая творчая работа. Сачыненне-апісанне “Беларусі маёй васількова-зялёная карта” | Дапрацаваць |
29.04 | Гісторыя Беларусі
10 кл. |
Наш край. Абагульненне па раздзелу “Беларусь ва ўмовах станаўлення савец-кага грамадства. Заходняя Беларусь пад уладай Польшчы”. | С. 107 заданні “Наш край” (на выбар) |
дата | Предмет | Тема | Материал | Д\з |
27.04 | Биология | Решение задач | Задачи 6-7 | Пар. 44 |
30.04 | Биология | Практ. Раб. 13 | Задачи |
30.04 | 10 | інфарматыка | Выкарыстанне інструментаў таблічнага працэсара для рэалізацыі мадэлі | §87,88 |
29.04 | 10 | фізіка | Сила Лоренца. Движение заряжённых частиц в магнитном поле. Решение задач по теме «Сила Лоренца»
|
§32, упр.23 (1,3) |
дата | Предмет | Тема | Материал урока | Дом. задание |
29.04 | русский язык | Правописание не и ни со словами разных частей речи | §.47.Упр.379,380,381,384,385 | Упр.387 |
29.04 | русская лит. | А.П.чехов. Пьеса «Вишнёвый сад» | Пьеса «Вишнёвый сад». 1и 2 действие. | 3 и 4 действие |
30.04 | русск. лит. | А.П.чехов. Пьеса «Вишнёвый сад» | Пьеса «Вишнёвый сад». 3 и 4 действие. | с.221-263 |
20.04.2020-24.04.2020
Беларуская мова 10 клас
Дата 21.04.2020
Тэма: “Марфалагічныя нормы: ужыванне асабовых займеннікаў, ужыванне прыназоўніка пры адмоўным займенніку, акцэнталагічныя нормы пры скланенні займеннікаў сам, сама, самы, ніхто, нішто””
Заданенне: ведаць тэорыю &36, пісьмова выканаць практ.310(паўт.), 311
Д/З &36, практ.312
Дата 22.04.2020
Тэма: “Дзеяслоў, яго граматычныя прыметы. Формы дзеяслова ”
Заданенне: ведаць тэорыю &37, падагуліць веды пра дзеяслоў як часціну мовы, выканаць тэставыя заданні практ. 315, пісьмова выканаць практ.317
Д/З &37, практ. 321
Дата 24.04.2020
Тэма: “Правапіс дзеясловаў. Марфалагічныя нормы: ужыванне асабовых канчаткаў дзеясловаў, адрозненне канчаткаў дзеясловаў абвеснага і загаднага ладу, ужыванне дзеясловаў з суфіксамі –ава-(-ява-) і –ірава-
(-ырава-), акцэнталагічныя нормы пры ўтварэнні спрагальных форм дзеясловаў”
Заданенне: ведаць тэорыю &38, спісаць сказы з заменай форм дзеясловаў практ.322, скласці сказы з дзеясловаміз патрэбнымі суфіксамі практ.323
Д/З &38, практ. 324
Беларуская літаратура 10 клас
Дата 24.04.2020
Тэма: Гістарычная аснова рамана “Каласы пад сярпом тваім”
Заданенне: пазнаёміцца з гісторыяй напісання твора ( крытыка с.244), акрэсліць праблематыку
Д/З скласці план характарыстыкі вобраза галоўнага героя, прачытаць раздзелы 1,2,4,12,17 другой кнігі рамана
Біялогія 10 кл
Тэма: Рашэнне біялагічных задач па тэме “Дыгібрыднае скрыжаванне”
Заданні:
- Прачытаць & 43;
- Выканаць заданні пасля параграфа ў сшытку.
Д/з: & 43.
Біялогія 10 кл
Тэма: Практычная работа: Рашэнне біялагічных задач па тэме “Дыгібрыднае скрыжаванне”
Заданні:
- Прачытаць & 43;
- Выканаць заданні ў сшытку задач па тэме “Дыгібрыднае скрыжаванне”.
Д/з: Вывучыць & 43.
Біялогія 10 кл
Тэма: Счэпленае наследванне. Храмасомная тэорыя спадчыннасці
Заданні:
- Прачытаць & 44;
- Выпісаць з параграфа выдзеленыя азначэнні у сшытак.
Д/з: Вывучыць & 44.
Біялогія 10 кл
Тэма: Храмасомная тэорыя спадчыннасці
Заданні:
- Прачытаць & 44;
- Выпісаць з параграфа асноўныя палажэнні храмасомнай тэорыі спадчыннасці у сшытак.
Д/з: Вывучыць & 44.
Геаграфiя,10 клас
Тэма: «Сфера паслуг. Вiды эканамiчнай дзейнасцi, састаўляючыя сферу паслуг»
Заданнi:
- прачытаць & 53; скласцi ў сшытку схему: «Структура сферы паслуг».
2.прачытаць &54; адказаць на пытаннi (стар.260).
Дамашняе заданне: вучыць матэрыял &53,54
Медыцынская падрыхтоўка 10 кл
24.04.2020
Тэма: Праблемы узаемаадносін юнакоў і дзяўчат. Рэпрадуктыўнае здароўе
Заданні:
- Прачытаць & 3.1;
- Выканаць заданні ў сшытках па тэме.
Д/з: Вывучыць & 3.1.
Геаметрыя 10 клас
дата | тэма | Матэрыл падручніка | Д/з |
Перпендыкулярнасць прамой і плоскасці | С.108-111
Азначэнне, тэарэма1,2,3,4 |
Задача 331 с116 | |
С.111-114 тэарэма 5,6,7 | Задача 338 с.117 | ||
С. 116, задача 330, 333, 334, 335 | Задача 339 с.117 | ||
С.120 задача 350, 352, 354, 356 | Задача 360 с.121 |
Русский язык 10 класс
Тема «Контрольное сочинение по роману-эпопее Л.Н.Толстого «Война и мир».
Русская литература 10 класс
Тема «Контрольное сочинение по роману-эпопее Л.Н.Толстого «Война и мир».
Темы: «В поисках смысла жизни (об Андрее или Пьере)».
« Женские образы в романе Л.Н.Толстого «Война и мир».
« Семья в романе «Война и мир».
23.04.2020. Русская литература 10 класс
Тема «Русский реализм конца XIX – начала XX века. Обзор. Продолжение классических традиций и поиски новых возможностей реалий».
Стр.217-221(записать тезисы, ответить на вопросы на стр.221).
Д/з: прочитать рассказ А.П.Чехова «Человек в футляре».
Фізіка 10 клас
22.04.2020
Тэма: Закон Ампера. Прынцып суперпазіцыі магнітных палёў.
Матэрыял падручніка: §31, скласці канспект па плану: лініі магнітнай індукцыі, правіла правай рукі, уласцівасці ліній, закон Ампера, прынцып суперпазіцыі, магнітныя палі. Стаораныя рознымі крыніцамі.
Д/з § 31, прак.22(2)
24.04.2020
Тэма: Рашэнне задач
Матэрыял падручніка: с.222 прыклад рашэння задач, практыкаванне 22 (2-5)
Д/з прак.22(6)