Клас | № | Панядзелак | Ауторак | Серада | Чацвер | Пятніца |
04.05 | 05.05 | 06.05 | 07.05 | 08.05 | ||
10 | 1 | бел. літ | геаграфія | бел. літ | інфарматыка | біялогія(б)/бел.мова(пр.) |
2 | сусветная гісторыя | матэматыка | бел.мова(б)/бел.мова(пр.) | гадзіна здароўя і спорту | фізіка | |
3 | ням. мова | ням. мова | фізіка | прац.навуч. /біялогія(пр.) | сусветная гісторыя | |
4 | біялогія(б)/бел.мова(пр.) | русск. лит | прац.навуч. /біялогія(пр.) | прац.навуч. /біялогія(пр.) | хімія | |
5 | грамадазнаўства | русск. язык | матэматыка | матэматыка | фізічная культура і здароўе | |
6 | матэматыка | астраномія | прац.навуч. /біялогія(пр.) | хімія | ням мова
|
|
7 | фізічная культура і здароўе | дап./мед.
прадрыхтоўка |
04.05.20 — 09.05.20
нямецкая мова
Дата | Тэма | Д/З |
04.05.20 | Нацыянальны гонар-уласцівасць прадстаўнікоў усіх краін.
Пр.4а,b,c,d;5a,b (c.269-273) |
Пр.4e;5c,c.271-273 |
05.05.20 | Цярпімасць і павага-уласцівасці нацыянальнага характару беларусаў.
Пр.6a,b,c,d,e(с.273-275) |
Пр.6f,c.275 |
08.05.20 | Звычкі і стэрэатыпы.
Пр.1a,b,c,d,e,f;2a,b,d(с.275-279) |
Пр.2e,f,с.279 |
04.05 | 11 | Бел.літ | Праблематыка сучаснай прозы (агляд) | С.234-237 | |
06.05 | 11 | Бел.літ | І.Чыгрынаў “Вяртанне да віны” | Ідэйна-мастацкі аналіз твора | |
06.05 | 11 | Бел.мова | Канструкцыі з чужой мовай | 220 | 219 |
дата | прадмет | тэма | матэрыял | Дамашняе заданне |
04.05 | Беларуская мова(профіль) | Сэнсава-стылістычная роля і тэкстаўтваральныя магчымасці складаных сказаў рознай будовы і прызначэння. | Выпісванне сказаў з рознымі відамі сувязі частак,пабудова іх схем; складанне сказаў з рознымі відамі сувязі частак паводле прапанаваных схем .Практ202,204, | Пар.20,практ.205
|
06.05 | Сэнсава-стылістычная роля і тэкстаўтваральныя магчымасці складаных сказаў рознай будовы і прызначэння. | Пісьмовыя адказы на пытанні змесце тэксту пра асаблівасці сінтаксісу тэкстаў мастацкага стылю;сінтаксічны разбор складаных сказаў.208,209 | Пар.20,практ.210 | |
08.05 | Сінтаксічная сінаніміка | Падбіраць да сінтаксічных канструкцый сінанімічныя,прыводзіць уласныя прыклады сінанімічных сінтаксічных канструкцый;сінтаксічны разбор простых і складаных сказаў.Практ207 | Пар.20,Практ.215 |
11 класс(база)
Класс | Предмет | Тема | Материал | Д\з |
04.05 | Биология | Круговорот веществ в биосфере | учебник | Пар. 47 |
08.05 | Биология | Круговорот веществ в биосфере | учебник | Пар.47 |
11 класс(профиль)
Класс | Предмет | Тема | Материал | Д\з |
06.05 | Биология | Ткани органы | Учебник | Пар. 30 |
06.05 | Биология | Регуляция функций | Учебник | Пар.31-33 |
07.05 | Биология | Способы размнажения | Учебник | Пар.34-36 |
07.05 | Биология | Онтогенес организму | Учебник | Пар. 37-39 |
04.05 | Гісторыя Беларусі
11 кл. |
Знешняя палітыка РБ | § 24-25 |
04.05. | Грамада-знаўства
11 кл. |
Гарызонты інфармацыйнага грамадства. Перспектывы развіцця РБ ва ўмовах інфармацыйнага грамадства | § 22, інд. заданні |
08.05 | Гісторыя Беларусі
11 кл. |
Развіццё адукацыі, навукі, культуры | § 27-28 |
07.05 | Мед. падр. | Паражэнне скурных покрываў | §6.6 | §6.6 |
05.05 | Геаграфія | Палітычная геаграфія. Сучпасныя геапалітычныя праблемы. Пр. раб.№7 | §27,28, пр. раб №7 | §27,28 |
27.04.20-03.05.20
матэматыка
Дата | Тэма урока | У класе | Дамашняе заданне |
27.04 | Паказальныя ўраўненні | В-59 №1-5 | В-60 №1-5 |
29.04 | Паказальныя няроўнасці | В-59,№6-8 | В-60 №6-8 |
30.04 | Лагарыфмічныя ўраўненні | В-59, №9,10 | В-60 №9,10 |
астраномия
Дата | Тэма урока | У класе | Дамашняе заданне |
05.05 | Расшыральны Сусвет. Жыццё і розум у Сусвеце | §§30,31 | §§30,31 |
Физика
Дата | Тэма урока | У класе | Дамашняе заданне |
29.04 | Ядзерныя рэакцыі. Законы захавання ў ядзерных рэакцыях | §36 | §36, |
06.05 | Радыеактыўнасць. Закон радыеактыўнага распаду | §37, 38 | §37, 38 |
Нямецкая мова
27.04 | Асаблівасці нацыянальнага характару немцаў.Асаблівасці нацянальнага характару Беларусаў.
Пр.2а,b,c(с.257),5a,b c,d,e ,f(c.263-264) |
Пр.5h,k,c.264-265 |
01.05 | Рысы характару немцаў і беларусаў.
Пр.3a,b,c,d,g |
Пр.3 і,с.269 |
27.04 | 11 | Бел.літ | Праблематыка сучаснай прозы (агляд) | С.234-237 | |
29.04 | 11 | Бел.мова | Кантрольны пераказ |
дата | прадмет | тэма | матэрыял | Дамашняе заданне |
27.04 | Беларуская мова(профіль) | Сінтаксічныя нормы ужывання сказаў з рознымі відамі сувязі частак у тэкстах розных тыпаў,стыляў і жанраў. | Выпісванне сказаў з рознымі відамі сувязі частак,пабудова іх схем; складанне сказаў з рознымі відамі сувязі частак паводле прапанаваных схем | Пар.19,практ.198
|
29.04 | Пунктуацыйныя нормы:знакі прыпынку ў сказах з рознымі відамісувязі частак. | Тлумачэнне пастаноўкі знакаў прыпынку ў тэкстах.практ.194,195,196. | Пар.19,практ.200 | |
01.05 | Пераклад тэксту.Практ.199 | Практ.199 |
11 класс(база)
Класс | Предмет | Тема | Материал | Д\з |
27.04 | Биология | Компоненты биосферы | Тесты | Пар. 46 |
11 класс(профиль)
Класс | Предмет | Тема | Материал | Д\з |
29.04 | Биология | Строение нуклеиновых кислот | Учебник | Пар. 7 |
29.04 | Биология | Строение ферментов | Учебник | Пар. 9 |
30.04 | Биология | Хранение наследственной информации | Учебник | Пар. 28 |
30.04 | Биология | Особенности строения клетки | Учебник | Пар. 11-18 |
11 класс
Класс | Предмет | Тема | Материал | Д\з |
30.04 | Химия | Практ. Раб. 3 | Задачи | Пар. 35-48 |
27.04 | Гісторыя Беларусі
11 кл. |
Грамадска-палітычнае жыццё ў другой палове 1990-х – пачатку ХХІ ст. | § 20-21, паўт. білет 13 |
27.04. | Грамада-знаўства
11 кл. |
Удзел РБ у вырашэнні глабальных праблем | § 21, інд. заданні |
11 клас | ||||
30.04 | Мед. падр. | Туберкулёз | §6.5 | §6.5 |
20.04.2020-24.04.2020
Прадмет | Колькасцьгадзін | Заданне | |||||||||||||||
Грамадазнаўства | 1 | §19. Аблічча сучаснага свету. 1. Разнастайнасць сучаснага свету. 2.Фактары разнастайнасці сучаснага свету. 3.Геапалітыка 4.Геапалітычны статус Рэспублікі Беларусь.Выканайце міні-праект: Выкарыстоўваючы матэрыялы СМІ, прывядзіце прыклады таго, як беларуская дзяржава выкарыстоўвае сваё геаграфічнае становішча ў нацыянальных інтарэсах. |
|||||||||||||||
Русский язык (база) | 1 | Пунктуация как система знаков препинания и правил их употребления. Знаки конца предложения.§24, 25. Выполнить упражнения 234, 235, 236. | |||||||||||||||
Русский язык (профиль) | 1 | Употребление двоеточия.§28, ознакомление с теорией на с.203. упр 245-устное учебное сообщение. Упр 254 (Анализ содержания и пунктуации.) Подобрать 6 примеров употребления двоеточия в рассказах А.И.Солженицына, В.И Белова |
|||||||||||||||
2 | Употребление тире.§29, ознакомление с теорией на с.204. Самостоятельная работа по вариантам , упр 246 (1). Выписать из изучаемого на уроках литературы произведения 6 примеров употребления тире. |
||||||||||||||||
2 | Функции тире. §29 Выписать из проихведений М.И Цветаевой 6 прмеров употребления тире, графически объснить в них пунктуацию. | ||||||||||||||||
Русская литература | 1 | А.И Солженицын “Один день Ивана Денисовича” прочитать повесть. Подумать над вопросами 3-6 на с.276 | |||||||||||||||
Беларуская літаратура | Сучасная беларуская паэзія (М. Башлакоў, М. Пазнякоў, М. Мятліцкі)А. Савіцкі “Пісьмо ў рай” | ||||||||||||||||
Матэматыка | 4 | 11 клас задания 11 кл решения | |||||||||||||||
Нямецкая мова(база) | 1 | Пр. 8 (b), с. 229-230 (вусна)Пр. 8 (с), с. 230 (пісьмова) | |||||||||||||||
1 | Пр. 6 (b), с. 250-251 (вусна)Пр. 6 (d), с. 252 (пісьмова) | ||||||||||||||||
1 | Пр. 1 (с), 2 (а), 3 (с), с. 256-258 (вусна)Пр. 3 (а), с. 257 (пісьмова) | ||||||||||||||||
Нямецкая мова(профіль) | 1 | Пр. 1 (d), с. 239-242 (вусна)Пр. 1 (і), с. 243 (пісьмова) | |||||||||||||||
1 | Пр. 4 (с, d), с. 246-247 (вусна)Пр. 4 (е), с. 247 (пісьмова) | ||||||||||||||||
1 | Пр. 4 (f ), с. 247-248 (вусна)Пр. 4 (g), с. 248 (пісьмова) | ||||||||||||||||
1 | Пр. 6 (b), с. 250-251 (вусна)Пр. 6 (d), с. 252 (пісьмова) | ||||||||||||||||
1 | Пр. 10 (g), с. 237-238 (вусна)Пр. 10 (h), с. 238 (пісьмова) | ||||||||||||||||
Англійская мова | 1 | c.235, пр.1(b), 4(a,b) вусна, с.237, пр.5(пункт 2)(пісьм.)ЦТ, зборнік тэстаў 2019, варыянт1-3 | |||||||||||||||
1 | с.238, пр. 3,4 вусна, с.241, пр.5(b),6(пісьм.)ЦТ, зборнік тэстаў 2019, варыянт1-3 | ||||||||||||||||
1 | с.241, пр.1(пісьм.) c.242, пр. 2(а)вуснаЦТ, зборнік тэстаў 2019, варыянт1-3 | ||||||||||||||||
Фізіка | 1 | §34.Лазеры (вусна). Прак.21 №7,8(пісьмова) | |||||||||||||||
2 | §35.Пратонна-нейтронная мадэль будовы ядра атама.Энергія сувязі ядра атама(вусна).Прак.22 №1,2,3 (пісьмова) | ||||||||||||||||
Інфарматыка | 1 | §4Падрыхтоўка відарысаў для Інтэрнэта. Работа ў рэдактары візуальнага вэб-канструявання (вусна) | |||||||||||||||
Астраномія | 1 | §28.Міжзоркавае асяроддзе (вусна)§29.Зоркавыя сістэмы – галактыкі(вусна) | |||||||||||||||
Геаграфія | 1 | §25 Мінеральна- рэсурская праблема | |||||||||||||||
Біялогія | 1 | Тэма: Чалавечыя расы, іх паходжанне і адзінства.§ 41 падручніка. Аформіць табліцу адметных асаблівасцей рас чалавека. Вылучыць фактары эвалюцыі чалавека на сучасным этапе. Скласці тэст з 10 пытанняў, у якіх не меньш 3 варыянтаў адказаў і адным правільным да раздзела 5 падручніка. | |||||||||||||||
2 | Тэма: Паняцце біясферы. Межы біясферы. §451.Скласці канспект у рабочым сшытку: Вызначыць хто і калі ўпершыню ўвёў тэрмін біясфера… Біясфера-гэта..
2. Вызначыць межы біясферы (с. 197) Запоўніць табліцу (с. 197-200) Біясфера і яе межы.
(пытанне №3 с. 200) |