Клас | № | Панядзелак | Ауторак | Серада | Чацвер | Пятніца |
20.04 | 21.04 | 22.04 | 23.04 | 24.04 | ||
2 | 1 | русский язык | русский язык
|
беларуская літаратура
(літаратурнае чытанне) |
чалавек і свет | беларуская літаратура
(літаратурнае чытанне) |
2 | матэматыка | матэматыка | беларуская мова | русский язык | беларуская мова | |
3 | гадзіна здароўя і спорту | фізічная культура і здароўе | матэматыка | русская литература
(литературное чтение) |
матэматыка | |
4 | асновы бяспекі жыццядзейнасці | русская литература
(литературное чтение) |
працоўнае навучанне | музыка | фізічная культура і здароўе | |
5 | выяўленчае мастацтва | |||||
6 | ||||||
7 |
04.05.20 -09.05.20 г
Дата | Прадмет | Тэма ўрока | Практыкаванні | Д/з |
04.05 | Русск.яз.
|
Правописание безударных гласных в корне слова | Рабочая тетрадь (упр. 238-243)
|
Упр.244 (РТ)
|
Матэм. | Простыя задачы, якія раскрываюць сэнс дзеяння дзялення (на роўныя часткі)
|
С.102-103
|
С.103, №2 | |
05.05 | Русск.яз.
|
Правописание безударных гласных в корне слова | Рабочая тетрадь (упр. 245-248)
|
Упр.249 (РТ)
|
Матэм.
|
Назвы кампанентаў і выніку дзеяння дзялення | С. 104-105
|
С.105, №1
|
|
Лит. чт.
|
С.Маршак. Дождь; Б.Сергуненков. Куда лето прячется? Обобщение по теме «Земля солнышком согрета»
|
Читать, отвечать на вопросы, с.87-91
С. 94-96, выполнить задания |
Стихотв. “Дождь” выучить наизусть | |
06.05 | Бел.мова
|
Словы – назвы прымет прадметаў
|
С80-85, пр.137, 143, 145, 146, 147, правілы, слоўнікавыя словы |
|
Літ.чыт.
|
Р.Бохан. Скарынка, А.Дзеружынскі. Васілёк
|
Чытаць, выконваць заданні да твораў
|
Выразнае чытанне абодвух вершаў |
|
Матэм.
|
Замацаванне
|
С.106-107
|
С.107, №1 | |
Прац. навуч. | Плоскаснае мадэляванне з трубчастай саломкі
|
Саламянае сонейка (шляхам наклейвання саламяных трубачак на папяровую аснову)
|
||
07.05 | Русск.яз.
|
Правописание безударных гласных в корне слова. | Рабочая тетрадь (упр.250-252)
|
Повторить словарные слова |
Лит. чт.
|
Ю.Яковлев. С чего начинается Родина?; Г.Ладонщиков. Родная земля; М. Пляцковский. Слышишь песенку ручья?.., пословица о Родине
|
С.97-101, читать, отвечать на вопросы
|
Выучить наизусть пословицу о Родине | |
Чал. і свет | Харчаванне і здароўе | С.124-127, прачытаць адказаць на пытанні | ||
08.05 | Бел.мова
|
Роля слоў – назваў прымет прадметаў у мове | С.86-87, пр.149-152, слоўнікавыя словы
|
Пр.153
|
Літ.чыт.
|
А.Вольскі. Няма прыгажэй, Н.Галіноўская. На плошчы Перамогі
|
Прачытаць, выканаць заданні да твораў
|
Верш “Няма прыгажэй” вывучыць на памяць |
|
Матэм.
|
Таблічнае множанне ліку 2 | С.108-111 |
25 апреля — 03 мая 2020 г.
Дата | Прадмет | Тэма ўрока | Практыкаванні | Д/з |
25.04 | Русск.яз.
Матэм. |
Правописание парных звонких и глухих согласных в корне слова
Канкрэтны сэнс дзеяння множання |
Рабочая тетрадь (упр.227-231)
С.92-95 Матэрыял у чырвоных рамках, №1,2,3(с.92),5(с.93), 1-3 (с.94)
|
Упр.232 (РТ)
|
29.04 | Бел.мова
Літ.чыт.
Матэм.
Прац. навуч. |
Словы – назвы прадметаў
Пазакласнае чытанне на тэму “Ідзе вясна ў шумлівых водах…”
Назвы кампанентаў і выніку дзеяння множання
Мадэляванне з трубчастай саломкі |
Пр. 113,114, слоўнікавыя словы на с.68-69
Чытанне і разгляд кніг на тэму вясны і заняткаў людзей у гэтую пару года
С.96-97, рамка, №1, 3, 4, 6,7.
Саламяны снапок, упрыгожаны стужкай |
Пр.115
Падабраць кнігі па тэме “Мая Радзіма – Беларусь”
|
30.04 | Русск.яз.
Лит. чт.
Чал. і свет |
Правописание парных звонких и глухих согласных в корне слова
И. Соколов-Микитов. “Лето в лесу”, “Лесные сторожа”
Клопат пра сваё здароўе. Правілы асабістай гігіены |
Рабочая тетрадь (упр.233, 234)
С.82-86, читать, отвечать на вопросы
С.115-123, прачытаць адказаць на пытанні |
|
20.04.2020-24.04.2020
Прадмет | Матэрыял |
русский язык | С. 49,55 – прочитать правила (учебник)Упр.177, 178, 186,187 (рабочая тетрадь) |
беларуская мова | С. 54,55,56,57 — прачытаць правілы (падручнік)Практыкаванні 94,97,98 (выканаць пісьмова) |
матэматыка | С. 80-83 – падручнік.Заданне 2,6 (урок 105); 2,3,6, (урок 106)
Рабочы сшытак с.43,44,45,47 |