Клас | № | Панядзелак | Ауторак | Серада | Чацвер | Пятніца |
20.04 | 21.04 | 22.04 | 23.04 | 24.04 | ||
3 | 1 | фізічная культура і здароўе
|
литературное чтение | нямецкая мова | музыка | беларуская мова |
2 | нямецкая мова | русский язык | матэматыка | русский язык | матэматыка | |
3 | матэматыка | матэматыка | беларуская мова | литературное чтение | нямецкая мова | |
4 | асновы бяспекі жыццядзейнасці | літаратурнае чытанне | фізічная культура і здароўе | чалавек і свет | працоўнае навучанне | |
5 | русский язык | гадзіна здароўя і спорту | літаратурнае чытанне | выяўленчае мастацтва | ||
6 | ||||||
7 |
04.05.20 -09.05.20 г
Дата | Прадмет | Тэма | Матэрыял | Дам. заданне |
04.05 | Матэматыка | Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны лік (546:2) | С. 100-101
№ 1-5 |
С. 101 № 1,2
|
Русский язык | Написание ь после шипящих на конце существительных женского рода | Упр. 141 -142 | Упр. 144 | |
05.05 | Матэматыка | Замацаванне | С. 102-103 № 1-11 | С. 102 № 3 (3сл.), 6 |
Литературное чтение | Г. Снегирёв. Отважный пингвинёнок. Пингвины | С. 110-113 | Текст “Пингвины” пересказвать | |
Русский язык | Контрольная работа по теме “Имя существительное” | |||
Літаратурнае чытанне | М. Пазнякоў. Помнік герою. М. Даніленка. Ордэн | С. 72-74, с.90-92 | Тэксты выразна чытаць | |
06.05 | Матэматыка | Задачы на рух у процілеглых напрамках | С. 104-105 № 1 -7 | С. 105 № 1,2 |
Беларуская мова | Час дзеясловаў. Кантрольны слоўнікавы дыктант | Пр. 190-193 | Пр. 194 | |
Літаратурнае чытанне | А. Махнач. Юныя абаронцы | С. 75-79 | Тэкст падрабязна пераказваць | |
07.05 | Русский язык | Имя прилагетельное как часть речи | Упр. 149-151 | |
Литературное
чтение |
С. Сахарнов. Как краб кита из беды выручил. Кит | С. 114-117 | Сказку выраз. читать | |
Чалавек і свет | Органы пачуццяў чалавека. Вока – орган зроку
|
С. 127-131 | Адказваць на пытанні | |
08.05 | Беларуская мова | Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах | Пр. 195-199 | Пр. 200 |
Матэматыка | Задачы на рух у процілеглых напрамках | С. 106-107, № 1-7 |
25 апреля — 03 мая 2020 г.
3 клас
Дата | Прадмет | Тэма | Матэрыял | Дам. заданне |
25.04 | Матэматыка | Рашэнне задач на знаходжанне чацвёртага прапарцыянальнага
Рашэнне задач |
С. 92-93 № 1-7
С. 50-51 |
С. 93 № 1,2
С. 52 № 2(3сл.) |
Русский язык | Род имён существительных | Упр. 122 -132 | Упр. 135 | |
29.04 | Матэматыка | Вуснае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны | С. 96-97 № 1-7 | С. 97 № 1,2 |
Беларуская мова | Дзеяслоў як часціна мовы
Словы – назвы прымет прадметаў |
Пр. 166-172
Пр. 104,106 |
Пр. 175
Пр. 105 |
|
Літаратурнае чытанне | М. Даніленка. Маленькі фермер.
Вясновыя прыметы. В. Вярба. Пралеска |
С. 59-61
С. 93-94 |
Тэкст чытаць
С. 93 верш чытаць |
|
30.04 | Русский язык | Мягкий знак на конце существительных после шипящих | Упр. 136-139 | |
Литературное
чтение |
В. Суслов. Кто сильнее | С. 104-107 | Выраз. читать | |
Чалавек і свет | Органы стрававання і выдзялення
Наша Радзіма – Рэспубліка Беларусь. Дзяржаўныя сімвалы |
С. 120-123
С. 85-89 |
Адказваць на пытанні
Адказваць на пытанні |
|
Выяўленчае мастацтва | Малюнак інтэр’ера
Крона сасны |
IV клас першага аддзялення дапаможнай школы для дзяцей з інтэлектуальнай недастатковасцю
Клас | № | Панядзелак | Ауторак | Серада | Чацвер | Пятніца |
20.04 | 21.04 | 22.04 | 23.04 | 24.04 | ||
3 | 1 | фізічная культура і здароўе
|
чалавек і свет(кар.) | сацыяльна-бытавая арыенціроўка(кар.) | музыка | беларуская мова |
2 | сацыяльна-бытавая арыенціроўка(кар.) | беларуская мова(кар.) | матэматыка(кар.) | літаратурнае чытанне(кар.) | матэматыка | |
3 | матэматыка | матэматыка | беларуская мова | працоўнае навучанне(кар.) | — | |
4 | асновы бяспекі жыццядзейнасці | літаратурнае чытанне | фізічная культура і здароўе | чалавек і свет | працоўнае навучанне | |
5 | гадзіна здароўя і спорту | літаратурнае чытанне | выяўленчае мастацтва | |||
6 | Развіццё пазнавальнай дзейнасці (кар.)14.55-15.14 | |||||
7 |