Клас | № | Панядзелак | Ауторак | Серада | Чацвер | Пятніца |
04.05 | 05.05 | 06.05 | 07.05 | 08.05 | ||
5 | 1 | бел. літ | матэматыка | асновы бяспекі жыццядзейнасці | мастацтва | чалавек і свет |
2 | бел. мова | сусветная гісторыя | матэматыка | матэматыка | фізічная культура і здароўе | |
3 | матэматыка | русск. язык | фізічная культура і здароўе | русск. лит | матэматыка | |
4 | русск. язык | бел. мова | ням. мова | русск. язык | ням. мова | |
5 | русск. лит | ням. мова | бел. мова | гадзіна здароўя і спорту | прац.навуч./
прац.навуч. |
|
6 | бел. літ | сусветная гісторыя | ||||
7 |
04.05.20 — 09.05.20 г
08.05 | Чалавек і свет | Разнастайнасць жывых арганізмаў | §29 | §29, пыт. 1-5(с. 135) |
Дата | Клас | Прадмет | Тэма ўрока | Практыкаванні | Д/з |
04.05 | 5 | Бел.мова | Антонімы.Падрыхт. да кантр.пераказу | 195,197 | 198 (2 абзац) |
04.05 | 5 | Бел.літ | У.Караткевіч “Былі ў мяне мядзведзі” | Дачытаць апав. | |
06.05 | 5 | Бел.літ | У.Караткевіч “Былі ў мяне мядзведзі” | Падрыхт.вусную характ. Сяргея |
нямецкая мова
Дата | Тэма | Д/З |
05.05.20 | Падарожжа з сям’ёй.
Пр.3a,c,d,f(с.84-87) |
Пр.3b,c.84 |
06.05.20 | Планы на летнія канікулы
Пр.4a(1,2,3,4,5) с.87-89 |
Пр.4с,c.90 |
08.05.20 | Тэлеперадачы.
Пр.1a,b,c,d(c.94-95) |
Пр.1е,c.95 |
5 клас матэматыка
Дата | Тэма урока | У класе | Дамашняе заданне |
04.05 | Аб`ём. Адзінкі вымярэння аб`ёму. | §18, №387,388, | §168 №398(а),400(а,б) |
05.05 | Аб`ём. Адзінкі вымярэння аб`ёму. | §18, №389,390 | §18, №398(б),400(в.г) |
06.05 | Аб`ём прамавугольнага паралелепіпеда | §18, №391,392,393 | §18, №401(а,б). 403 |
07.05 | Аб`ём прамавугольнага паралелепіпеда | §18, №394,395,396 | §18, №402(а,б), 404 |
08.05 | Абагульненне і сістэматызацыя вывучанага матэрыялу | §15-18, № | С.142-143, №400(г), 408 |
Сусветная гісторыя
5 клас | |||
05.05 | Сусветная гісторыя
5 кл. |
Падзенне Рымскай рэспублікі і стварэнне імперыі. Улада рымскіх імператараў. | § 23, § 24, п.1 |
06.05 | Сусветная гісторыя
5 кл. |
Рым-сталіца імперыі | § 25, пыт.1, с.108 |
5 класс
Дата | Предмет | Тема | Материал | Домашнее задание |
04.05 | Русск.яз. | Правописание буквы ь после шипящих | §17 упр.164-166 | §17, упр.167 |
04.05 | Русск.лит. | Л.Н.Толстой. Рассказ «кавказский пленник». Аналитическое чтение 1 главы. | Стр.105-111 | Прочитать гл.2-4, выполнить задание 3 на стр.123 |
05.05 | Русск.яз. | Правописание буквы ь после шипящих | §17, упр.168-171 | §17, упр.172, вопр. 1-8 на стр.95 |
07.05 | Мастацтва | § 30,31 Мастацтва ў нашым доме | Падрыхтоўка вуснага сачынення “Дом, у якім я хачу жыць” | — |
07.05 | Русск.яз. | Прямое и переносное значения слов. Толковые словари. Слово в толковом словаре | §18, упр. 174-181, 183 | §18, упр.182 |
07.05 | Руск.лит | Анализ 2-4 глав рассказа. Жилин и Костылин в плену | Стр.111-117 | Прочитать гл.5,6 , выполнить задание 4, 5 на стр 123 |
25.04.20-03.05.20
матэматыка
Дата | Тэма урока | У класе | Дамашняе заданне |
27.04 | Лінейныя і слупковыя дыяграмы | §16, №352,353,354,355,356 | §16, №359,360,361 |
29.04 | Прамавугольны паралелепіпед | §17, №363,364,367 | §17, №371,374 |
30.04 | Куб | §17, №365,366,368 | §17, №372,373 |
нямецкая мова
Дата | Тэма | Д/З | |
29.04.20 | Плануем падарожжа.Мэта падарожжа.
Пр.1a,b,c,e,g(79-81);3a,c,e(сю84) |
Пр.1h,c.81;3b,c.84 | |
01.04.20 | Запрашаем у падарожжа.Пра падарожжа можна рассказаць многае.
Пр.2a,b,c.81; 4a,c.87-89 |
Пр.4b,c.89 |
Беларуская мова. Беларуская літаратура
Дата | Клас | Прадмет | Тэма ўрока | Практыкаванні | Д/з |
27.04 | 5 | Бел.мова | Прамое і пераноснае значэнне слова | 182, 184 | 185 |
27.04 | 5 | Бел.літ | У.Караткевіч “Былі ў мяне мядзведзі” | С.110-117 | |
29.04 | 5 | Бел.мова | Сінонімы | 188,190 | 192 |
Сусветная гісторыя
29.04 | 5 кл. | Зямельная і ваенная рэформы ў Рыме. Рабаўладанне ў Рыме. | § 21-22, п.2,3 §22 пераказ |
Дата | Предмет | Тема | Материал | Домашнее задание |
27.04 | Русск.лит. | Крепостничество в жизни и творчестве И.С.Тургенева. Дворник Герасим в рассказе. Барыня и её крепостные в рассказе «Муму» | Стр.83-89 | |
27.04 | Русск.лит. | Герасим и Муму | Стр.90-96 | Вопр.8(стр.102), создать иллюстрации к рассказу |
30.04 | Мастацтва | § 30 Казачны вобраз жывёлы | Выкананне абярэгу дома з выкарыстаннем вобразу жывёлы | — |
30.04 | Русск.яз. | Анализ контрольного изложения. Правописание и, ы после ц | §16 Упр.156, 157, 158, 159 , 160, 161, 162.1 | §16, упр.162.2 |
30.04 | Руск.лит | Гибель Муму. Возвращение Герасима в деревню как нравственная победа героя | Стр.97-104 | Задание 3 или 7 (по выб.) на стр.104 |
5 кл 01.05 Віды аздабляльных швоў. Тэхналогія іх выканання. Спосабы замацавання ніткі ў пачатку і канцы вышывання. Патрабаванні да якасці вышыўкі. Практычная работа: Выкананне ўзораў аздабляльных швоў.
20.04.2020-24.04.2020
Прадмет | Колькасць гадзін | Вучэбны матэрыял |
Чалавек і свет | 1 | §26,27 Воды сушы: водныя аб’екты, часткі ракі.Віды воблакаў. Назіранне за воблакамі і ападкамі. Назіранне за надвор’ем |
Гісторыя | 1 | §17. Легендарны пачатак Рыма. |
2 | §18. Ранняя Рымская рэспубліка | |
Руская мова | 1 | Правописание мягкого знака после шипящих . Параграф 17 упр .17 |
2 | Прямое и переносное значение слова .Параграф18, упр. 182 | |
Руская літаратура | И.С.Тургенев «Муму» | |
Матэматыка | 5 | 5 клас матэматыка |
Беларуская літаратура | Г. Далідовіч “Страта”Ул. Караткевіч “Кацёл з каменьчыкамі”
|
|
Нямецкая мова | 1 | Заданні па вуч. дап. А.Будзько ч.2: c.70, пр.4(b), 5(a,b)вусна, с.71(вывуч.правіла)Заданні па раб.сш.(Arbeitsheft): с.80-84(пісьм.)
Заданні па электр.дадатку (дыск Deutsch 5 A.Budzko): 5B_4b, 5B_5a(праслухаць) |
2 | Заданні па вуч. дап. А.Будзько ч.2: с.71, пр. 3,4(пісьм.), 5(с)(вывуч.на памяць)Заданні па раб.сш.(Arbeitsheft): с.80-84(пісьм.) | |
3 | Заданні па вуч. дап. А.Будзько ч.2: с.73, пр 5(е) (п.1-4)Заданні па раб.сш.(Arbeitsheft): с.80-84(пісьм.) |