Клас | № | Панядзелак | Ауторак | Серада | Чацвер | Пятніца |
04.05 | 05.05 | 06.05 | 07.05 | 08.05 | ||
7 | 1 | мастацтва | русск. лит | бел. літ | біялогія | прац.навуч./
прац.навуч. |
2 | русск. язык | русск. язык | бел. мова | матэматыка | прац.навуч./
прац.навуч. |
|
3 | матэматыка | хімія | ням. мова | бел. мова | ням. мова | |
4 | сусветная гісторыя | фізіка | матэматыка | фізічная культура і здароўе | матэматыка | |
5 | геаграфія | матэматыка | гадзіна здароўя і спорту | ням. мова | фізіка | |
6 | біялогія | фізічная культура і здароўе | інфарматыка | бел. літ | сусветная гісторыя | |
7 |
04.05.20 — 09.05.20
фізіка
Дата | Тэма урока | У класе | Дамашняе заданне |
05.05 | Магутнасць. Адзінкі магутнасці | §38, | §38, |
08.05 | Кінетычная энергія | §39 | §39, |
Дата | Прадмет | Тэма | Заданне для самастойнага навучання | Дамашняе заданне |
06.05
|
инфарматыка | Стварэнне і рэдагаванне вектарнага відарыса | §25.2 | §25.2 |
Дата | Предмет | Тема | Материал урока | Домашнее задание |
04.05 | Русский язык | Правописание союзов | Упр.451, 453,455 | Упр.457 |
05.05 | Русский язык | Употребление союзов в речи. Обобщение изученного о союзе | Упр.458, 465,470 | Упр.471 |
05.05 | Русская литература | А.де Сент-Экзюпери. «Маленький принц» | С.187-206 | Дочитать сказку |
Класс | Предмет | Тема | Материал | Д\з |
05.05 | Химия | Хим. свойства воды | Учебник | Пар.26заданне.7 |
04.05 | Гісторыя Беларусі
7 кл. |
Грамадска-палітычнае жыццё ў першай палове ХVІІІ ст. | § 21, п.3-4 |
08.05 | Гісторыя Беларусі
7 кл. |
Сацыяльна-эканамічнае развіццё ў першай палове ХVІІІ ст. | § 22, п.2-3 |
Нямецкая мова
06.05 |
7
|
Падарожжа па Беларусі.
Пр.7a,b,c, с.230 |
Пр.7d,с.230 |
07.05 | Пакупкі. Попыт і прапанова.
Пр.1а, b,c, с.233 |
Пр.2а, с.234 | |
08.05 | Пакупкі ў краме.
Пр.2 b,c, с.234 Пр.3а,с.235 |
Пр.3b,с.235 |
Дата | Предмет | Тема | Материал | Домашнее задание |
04.05 | Мастацтва | § 32, Залаты век літаратуры ў Старажытным Рыме | Выразнае чытанне ўрыўкаў з твораў Вергілія, Гарацыя, Авідыя | — |
Дата | Прадмет | Клас | Тэма, заданні ў класе | Д\з |
04.05 | матэматыка | 7 | Рашэнне сістэм ўраўненняў з двума зменнымі
$23, №4.90-4.92 |
$23, №4.115-4.117 |
05.05 | матэматыка | 7 | Рашэнне сістэм ўраўненняў з двума зменнымі
$23, №4.93-4.96 |
$23, №4.118-4.119 |
06.05 | матэматыка | 7 | Рашэнне сістэм ўраўненняў з двума зменнымі
$23, №4.107-4.110 |
$23, №4.125-4.117 |
07.05 | матэматыка | 7 | Аб задачах на пабудаванне
Гл.5, ,$27 №1-2 |
Гл.5, ,$27 №3,4 |
08.05 | матэматыка | 7 | Пабудаванне трохвугольніка па тром старанам
Гл.5, ,$28 №258(б), 260(б) |
Гл.5, ,$28 №258(а), 260(а) |
27.0420-03.05.20
фізіка
дата |
Тэма урока | У класе | Дамашняе заданне |
21.04 | Механічная работа | §36, пр.17 №1,2,3 | §36, пр.17№4 |
24.04 | Карысная і выкананая работа. ККДз. | §37, пр.18 №1-3 | §37, пр.18 №5 |
29.04 | инфарматыка | Стварэнне і рэдагаванне вектарнага відарыса | §24.1,24.2 |
Дата | Прадмет | Тэма ўрока | Матэрыял | Д/з |
29.04 | бел. літ | Паэзія ў прозе і проза ў паэзіі | Знайсці ў вядомых празаічных творах радкі з адзнакамі вершаванага твора | |
29.04 | бел. мова | Прыназоўнікі простыя, складаныя і састаўныя, іх ужыванне і правапіс | Пр.256, 257, 265 | d 36, пр. 258 |
30.04 | бел. літ | З.Бядуля “Шчасце не ў золаце” | Выразнае чытанне твора | |
30.04 | бел. мова | Злучнік як службовая часціна мовы. Злучнікі простыя і састаўныя; адзіночныя, паўторныя і парныя | Пр. 274, 278, 281 | d 38,39, пр. 285 |
Дата | Предмет | Тема | Материал урока | Дом.задание |
29.04 | русский язык | Союз как часть речи. Правописание союзов. | П.57, Упр. 450, 454, 455 | Упр.457 |
27.04 | Гісторыя Беларусі
|
Асаблівасці развіцця беларускіх зямель у апошняй трэці ХVІІ ст. | § 19, п.4, пыт 2, с.135 пісьмова |
27.04 | матэматыка | 7 | Сістэма ўраўненняў з двума зменнымі
$23, №4.62-4.64 |
$23, №4.74, №4.75 |
29.04 | матэматыка | 7 | Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Сума вуглоў трохвугольніка”
$19-26, №1-3 (тэст) |
$19-26, №4(тэст) |
30.04 | матэматыка | 7 | Кантрольная работа “Сума вуглоў трохвугольніка” |
Нямецкая мова
29.04 | 7 | Мюнхен – сталіца Баварыі.Экскурсія по Кёльну.
с.215,пр.4а,b,c |
Пр.4d,с.217 |
30.04 | 7 | Берлін – сталіца Германіі.Мінск – сталіца Беларусі.
с.217,пр.5а,b,c,d c.218,пр.6 c |
Пр.6b,с.219 |
27.04 | Геаграфія | Геаграфічнае становішча, даследванні Мацерыка Еўразія. Тэктанічная будова, рэльеф і карысныя выкапні | §28,29, работа з контурнай картай | §28,29, геаграфічная наменклатура |
27.04 | Біялогія | Двухдольныя і аднадольныя расліны | §41, заданне с.203 | §41, пыт. 1-3(с.203) |
30.04 | Біялогія | Дзікарослыя расліны | §42, пыт.3-4(с.208) | §42, пыт.1-2(с.208) |
Дата | Предмет | Тема | Материал | Домашнее задание |
27.04 | Мастацтва | § 30, 31 Партрэтны жанр у скульптуры Старажытнага Рыма. Своеасаблівасць тэхнік манументальнага жывапісу. | Складанне скульптурная партрэтнай галерэі выдатных дзеячаў Старажытнага Рыма | — |
20.04.2020-24.04.2020
Прадмет | Колькасць гадзін | Заданне |
Русский язык | 1 | Мягкий знак на конце наречий.§ 51. Выполнить упражнения 400, 402, 403 |
2 | Общая характеристика служебных частей речи. Предлог как часть речи. Разряды предлогов.§52, 53. Выполнить упражнения 405, 409, 413, 414. | |
Русская литература | 1 | К.Г. Паустовский «Телеграмма» Прочитать произведение . Подготовить рассказ о главной героине произведения. |
Беларускай літаратуры | А. Васілевіч “Горкіліпавы мёд”2. З. Бядуля “Шчасце не ў золаце” | |
Матэматыка | 5 | 7 клас |
Геаграфія | 1 | §27. Прыродныя зоны, нацыянальныя паркі Паўночнай Амерыкі. |
Гісторыя | 1 | §17. Казацка-сялянская вайна 16 48-1651гг. |
2 | §18. Вайна Расіі з Рэччу Паспалітай 1654-1651гг. | |
Фізіка | 1 | .§33.Газы і іх вага(вусна)§34.Атмасферны ціск (вусна) |
2 | Прак.15 №3,4,6 (пісьмова) | |
Інфарматыка | 1 | §24.1-24.2.Стварэнне фігур.Рэдагаванне фігур (вусна) |
Біялогія | 1 | Тэма: Умовы прарастання насення. Асноўныя сістэматычныя групы раслін.Прачытайце тэкст параграфа § 40. Запішыце ў сшытку умовы прарастання насення.
Уважліва разгледзьце мал.170 і пісьмова адкажыце на пытанне: “Чым адрозніваецца прарастанне насення фасолі і гароху?” Прачытайце тэкст параграфа § 41. Выпішыце ў сшытак азначэнне паняцця від. Складзіце схему класіфікацыі Кураслепа дубраўнага. Запоўніце табліцу: “Адметныя прыметы класаў раслін” (па жаданню заданне на с.203) |
2 | Тэма: Дзікарослыя і культурныя расліны.Прачытайце тэкст параграфа § 42.
Адкажыце на пытанні. Аформіце ў сшытку справаздачу аб экскурсіі “Разнастайнасць раслін лесу, лугу, вадаема”. |
|
Нямецкая мова | 1 | Заданні па вуч. дап. А.Будзько ч.2: c.202, пр.5(b,c) вусна, с.203, пр.2(а) вусна, пр.2 (b)(пісьм.)Заданні па раб.сш.(Arbeitsheft): с.89-92(пісьм.)
Заданні па электр.дадатку (дыск Deutsch 7 A.Budzko): 5A_1b, 5A_2a |
2 | Заданні па вуч. дап. А.Будзько ч.2: с.206, пр. 4(a,b,c,d,e), вусна с.208, пр.5(a) пісьм.Заданні па раб.сш.(Arbeitsheft): с.89-92(пісьм.)
Заданні па электр.дадатку (дыск Deutsch 7 A.Budzko): 5A_4b, 5A_4c |
|
3 | Заданні па вуч. дап. А.Будзько ч.2: с.209, пр.5.(с,е) вусна, с. 211, пр.6(с) пісьм.Заданні па раб.сш.(Arbeitsheft): с.89-92(пісьм.) |