Клас | № | Панядзелак | Ауторак | Серада | Чацвер | Пятніца |
04.05 | 05.05 | 06.05 | 07.05 | 08.05 | ||
8 | 1 | інфарм./прац.нав.
(дз.) |
ням. мова | сусветная гісторыя | гадзіна здароўя і спорту | сусветная гісторыя |
2 | матэматыка | геаграфія | фізіка | мастацтва | хімія | |
3 | фізіка | матэматыка | ням. мова | біялогія | ням. мова | |
4 | біялогія | хімія | матэматыка | матэматыка | матэматыка | |
5 | русск. язык | русск. язык | бел. мова | інфарм./
прац.навуч.(хл.) |
фізічная куль-тура і здароўе | |
6 | русск. лит | русск. лит | бел. літ | бел. мова | геаграфія | |
7 | 7ням.мова(пав.узр.) | фізічная культура і здароўе |
04.05.20-09.05.20
матэматыка
Дата | Тэма урока | У класе | Дамашняе заданне |
04.05 | Аналіз кантрольнай работы | ||
05.05 | Уласцівасці і графік функцыі у = k/х | §17, №4.4-4.8 | §17, №4.28-4.30 |
06.05 | Уласцівасці і графік функцыі у = k/х | §17, №4.10-4.18 | §17, №4.31-4.33 |
07.05 | Цэнтральны і ўпісаны вуглы | §27, №380,381,383 | §27, №382,384 |
08.05 | Цэнтральны і ўпісаны вуглы | §27, №386,387,390,394 | §27, №385,392 |
Дата | Прадмет | Тэма | Заданне для самастойнага навучання | Дамашняе заданне |
04.05
|
фізіка | Лінзы.Аптычная сіла лінзы | Прачытаць §37 | § 37
Пр.25 задача(2) |
06.05 | фізіка | Рашэнне задач па тэме “ Лінзы.Аптычная сіла лінзы” | Паўтарыць §36,37 | Паўтарыць §36,37
Пр25 задача (2) |
Нямецкая мова
Дата | Тэма | Д/З |
04.05.20 | Даты пэтаў.Крымінальныя гіторыі
Пр.9a,b,c,d,e(с196-197) |
Пр.9f,c.197 |
05.05.20 | Нацыянальная кухня.
Пр.1a,b,c(с.216-217) |
Пр.1d,c.217 |
06.05.20 | Eжа і традыцыі.
Пр.1е,f,(с.217) |
Пр.2b,218 |
08.05.20 | Здаровае харчаванне.
Пр.2а,c,d,e(с.218-220) |
Пр.4,f.220 |
Дата | Предмет | Тема | Материал урока | Домашнее задание |
04.05 | Русский язык | Знаки препинания при обращении | Упр.385, 386,388 | Упр.391 |
05.05 | Русский язык | Предложения с междометиями | Упр.393,394, 395 | Упр.402 |
04.05 | Русская литература | Ю.Казаков. «Голубое и зелёное» | Ответить на вопросы с.280 | Прочитать рассказ В.Распутина «Рудольфио» |
05.05 | Русская литература | В.Распутин. «Рудольфио» (внеклассное чтение) | Пересказ. Тема и основная мысль. | Прочитать рассказ К.Саймака «Когда в доме одиноко» |
дата | Прадмет | тэма | матэрыял | Дамашняе заданне |
06.04 | Беларуская мова | Пераклад тэксту на беларускую мову гістарычнай тэматыкі. | Практ.376 | Рэдагаванне тэксту |
07.05. | Беларуская мова | Сказы з адасобленымі акалічнасцямі,знакі прыпынку ў іх. | Практ 355.Засваенне правілпастаноўкі знакаў прыпынку пры адасобленыхакалічнасцях. | Пар.50,практ.360 |
06.05 | Беларуская літаратура | Драматычныя жанры.Жыццё і побыт засцянковай шляхты ў камедыі Я Купалы “Паўлінка” | Азнаямленне з гісторыяй развіцця беларускага тэатра.Чытанне па ролях першага акта п’есы з мэтай вырашэння задач урока,асэнсаванне першаснага ўспрымання твора. | Перачытаць першы акт п’есы і падрыхтаваць звязныя паведамленні ў адказ на пытанні да першага акта. |
Класс | Предмет | Тема | Материал | Д\з |
05.05 | химия | Однородные и не однородные смеси | учебник | Пар 46 зад 5.9 |
08.05 | химия | Растворы . вода | учебник | Пар 47 зад 4.7 |
06.05 | Гісторыя Беларусі
8 кл. |
Сталыпінскія рэформы ў Беларусі | § 22 |
08.05 | Гісторыя Беларусі
8 кл. |
Умовы і асаблівасці фарітравання беларускай нацыі | § 23 |
Дата | Предмет | Тема | Материал | Домашнее задание |
07.05 | Мастацтва | §30-31, мастацтва Расіі: рывок у Еўропу | Успрыманне і абмеркаванне мастацкіх твораў Расіі 17-18 стагоддзяў | — |
04.05 | Біялогія | Капытныя млекакормячыя.Марскія млекакормячыя | §58,59, паўт. “Хордавыя жывёлы” | §58,59, паўт. млекакормячыя |
07.05 | Біялогія | Кантрольная работа№2 | ||
05.05 | Геаграфія | Канада. Пр. раб. №7 | §48 | §48, пыт. 1-5(с.210) |
08.05 | Геаграфія | Краіны Цэнтральнай Амерыкі. Мексіка | §49 | §49, пыт.1-4(с.213) |
нямецкая мова
Дата | Тэма | Д/З |
04.05.20 | Даты пэтаў.Крымінальныя гіторыі
Пр.9a,b,c,d,e(с196-197) |
Пр.9f,c.197 |
05.05.20 | Нацыянальная кухня.
Пр.1a,b,c(с.216-217) |
Пр.1d,c.217 |
06.05.20 | Eжа і традыцыі.
Пр.1е,f,(с.217) |
Пр.2b,218 |
08.05.20 | Здаровае харчаванне.
Пр.2а,c,d,e(с.218-220) |
Пр.4,f.220 |
27.04.20-03.05.20
матэматыка |
|||
Дата | Тэма урока | У класе | Дамашняе заданне |
27.04 | Абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме “Квадратычная функцыя і яе ўласцівасці” | Ст. 199-200
Выніковая самаацэнка. №1-6 |
Ст. 199-200
№7,8,10 |
29.04 | Кантрольная работа “Квадратычная функцыя і яе ўласцівасці” | ||
30.04 | Узаемнае размяшчэнне акружнасцей | §26, №366,368,370,371 | §26, №367,369,373 |
Нямецкая мова
27.04 | Мой любімы класік нямецкай літаратуры
Пр.1a,b,c,d,e(с184-186) |
Пр.1f,g,c.186- |
29.04 | Літаратура на ўроку.Розныя жанры літаратуры
Пр.1a,c,d,f,2a,b,c (с.198-202) |
Пр.2d,e,c.201-202 |
01.05 | Мой любімы пісьменнік.Мая любімая кніга
Пр.4а,b,c,d,e,f(с.205-207) |
Пр.6,c.208 |
Дата | Предмет | тема | материал урока | дом.задание |
29.04 | русский язык | Вводные слова, словосочетания, предложения. Знаки препинания в них | Упр.370,372, 374 | Упр.378 |
29.04 | русская лит. | Ю.Казаков. «Голубое и зелёное» | Гл.1,2,3 | Гл.4,5.6,7 |
30.04 | 8 | інфарматыка | Стварэнне і фарматаванне табліц |
29.04 | 8 | фізіка | Лінзы.Аптычная сіла лінзы | §37 |
дата | Прадмет | тэма | матэрыял | Дамашняе заданне |
29.04 | Беларуская мова | Сказы з адасобленыміі,знакі прыпынку ў іх | Вывучэнне тэарэтычнага матэрыялу дапаможніка;спісванне сказаў тэкстаў з расстаноўкай неабходных знакаў прыпынку,разбор сказаў па членах. | Пар.50.,практ.351 |
30.04 | Сказы з адасобленыміі,знакі прыпынку ў іх | Практ 354,чытанне тэкстаў,знаходжанне ў іх удакладняльных членаў сказа і акалічнасцей часу і месца. | Пар.50,практ.359 | |
29.04 | Беларуская літаратура | К.Крапіва “Ганарысты Парсюк”,”Дыпланаваны Баран” | Выразнае чытанне баек і іх калектыўнае абмеркаванне.Азнаямленне з артыкулам “Байка”. | На памяць байка “Дыпланаваны баран”Адказаць на пытанні да раздзела “Ліра-эпічныя жанры” |
Предмет | Тема | Материал | Д\з | |
30.04 | Труд | Пропильная резьба | Лобзики , фанера |
29.04 | Гісторыя Беларусі
8 кл. |
Фарміраванне палітычных партый і рухаў | § 19, пыт 1,7 с.87 пісьмова |
27.04 | Біялогія | Разнастайнасць млекакормячых. Першазвяры.Рукакрылыя, грызуны | §56, 57, табліца “Характэрныя асаблівасці атрадаў млекакормячых” | §55, 56. Пыт 1,6(с.203) |
30.04 | Біялогія | Драпежныя млекакормячыя | §57, тэст | §57, пыт.4-6(с.209) |
Дата | Предмет | Тема | Материал | Домашнее задание |
30.04 | Мастацтва | §29 Венская класічная школа | Слоўная характарыстыка музычных твораў | — |
20.04.2020-24.04.2020
Прадмет | Колькасць гадзін | Матэрыял | ||||||
Нямецкая мова(базавы ўзровень) | 1 | Пр. 5 (е, g), с. 180 (вусна)Пр. 5 (h, і), с. 180-181 (пісьмова) | ||||||
1 | Пр. 6 (b, с), с. 181-182 (вусна)Пр. 7 (a), с. 182 (пісьмова) | |||||||
1 | Пр. 7 (b), с. 183 (вусна)Пр. 7, 9, с. 210-211 (пісьмова) | |||||||
Нямецкая мова(павышаны ўзровень) | 1 | Пр. 5 (с), с. 179 (пісьмова)Паўтарыць словы на с. 214-215 | ||||||
1 | Пр. 7 (с), с. 184 (пісьмова)Пр. 1, с. 39-40 (пісьмова ў РС) | |||||||
Фізіка | 1 | §32.Крыніца святла (вусна)§33.Скорасць святла.Прамалінейнасць распаўсюджвання святла(вусна) | ||||||
2 | §34.Адбіццё святла (вусна). Прак.22 №1(пісьмова)§35.Люстры. Відарыс у плоскім люстры (вусна) | |||||||
Інфарматыка | 1 | §21.1-21.2.Стварэнне і фармаціраванне спісаў. Калонкі ў тэкставым дакуменце (вусна) | ||||||
Руская мова | 1 | Пунктуация в предложениях , имеющих оборот с как.Параграф 38 , упр.346. | ||||||
2 | Обособленные члены предложения со значением уточнения и пояснения. Параграф39, упр.360. | |||||||
Руская літаратура | Ю.П.Казаков «Голубое и зелёное» | |||||||
Матэматыка | 1 | Тэма: Сістэмы і сукупнасці квадратных няроўнасцей.Заданні ў класе: § 16 (разглядзець прыклады на с.192 -193), № 3.200 (в,г), 3.201, 3.213 (в,г)
Д/з § 16, с. 192-193, № 3.218 (б), 3. 228 (б) |
||||||
2 | Тэма: Сістэмы і сукупнасці квадратных няроўнасцейЗаданні ў класе: § 16 (разглядзець прыклады на с.193 -194), № 3.202 (г), 3.204 (а), 3.206 (а)
Д/з § 16, с. 193-194, № 3.220 (а), 3.223 (б) |
|||||||
3 | Тэма: Сістэмы і сукупнасці квадратных няроўнасцейЗаданні ў класе: § 16 (разглядзець прыклады на с.192 -194), № 3.209(а,б), 3.212 (а), 3.213 (а),
Д/з: § 16, № 3.226, 3.230 (а) |
|||||||
4 | Тэма: Уласцівасці плошчаў падобных трохвугольнікаў.Заданні ў класе: гл.3, § 23 (прачытать параграф на с.139-140, вывучыць тэарэму)
Праглядзець рашэнні задач 1,2; № 326, №330, №333 (усе задачы з афармленнем) Д/з: гл.3, § 23(вывучыць тэарэму), №327 |
|||||||
5 | Тэма: Уласцівасці плошчаў падобных трохвугольнікаўЗаданні ў класе: гл.3, § 23, №334(б), №335(а)
Д/з: гл.3, § 23, №334(а) |
|||||||
Гісторыя | 1 | Грамадска=палітычнае становішча Бекларусі ва ўмовах першай расійскай рэвалюцыі.§ 20 | ||||||
2 | Грамадска-палітычнае становішча Беларусі ва ўмовах першай рачсійскай рэвалюцыі. § 21 | |||||||
Беларускаямова | 1 | Адасобленыя прыдаткі, знакі прыпынку§48, пр. 337 (вусна), 338, 339, 344 | ||||||
2 | Сказы з адасобленымі дапаўненнямі, іх інтанаванне, знакі прыпынку§ 49 , пр.346, 347 | |||||||
Беларуская літаратура | 1 | Янка Купала “Магіла Льва”. Перачытаць біяграфію пісьменніка. Прачытаць тэкст паэмы, прасачыць матывы паводзін герояў. | ||||||
Біялогія | 1 | Тэма: Сістэмы органаў млекакормячых.1.Запоўніце табліцу ў рабочым сшытку
Характарыстыка класа млекакормячыя
2. Складзіце сэнсавыя пары Разцы магутная зброя схоплівання Іклы адкусванне здабычы Карэнныя зубы раздзіранне здабычы дзейнічаюць як жорны забойства здабычы § 52, 53 (пытанні 5,6 с. 197) |
||||||
2 | Тэма: Размнажэнне і развіцце млекакормячых. § 541. Складзіце план-канспект.
2. Адкажыце на пытанні. Старонка199 пытанне 5 (даць пісьмовы адказ у сшытак). |
|||||||
Хімія | 1 | Тема: Окислительно-восстановительные реакции.Составить краткий конспект, выполнить письменно задания: стр.190 зад. 2, 3, 4, 5. Видео-урок («Инфоурок») «Окислительно -восстановительные реакции» 8 кл. (52) § 43, 44, стр. 190 зад. 6 (письменно) |
||||||
2 | Тема: Окислительно-восстановительные реакции вокруг нас. § 45Составить краткий план-конспект, выполнить письменно задания:
|
|||||||
Геаграфія | 1 | §46. Сацыяльна-эканамічныя рэгіёны Амерыкі. | ||||||
2 | §47.Краіны Паўночнай Амерыкі. ЗША. |