Клас | № | Панядзелак | Ауторак | Серада | Чацвер | Пятніца |
20.04 | 21.04 | 22.04 | 23.04 | 24.04 | ||
9 | 1 | бел. літ | грамадазнаўства | ням. мова | русск. лит | фізічная культура і здароўе |
2 | інфарматыка | матэматыка | гісторыя | русск. язык | ням. мова | |
3 | русск. язык | біялогія | матэматыка | ням. мова | матэматыка | |
4 | матэматыка | бел.мова | фізіка | бел. мова | грамадазнаўства | |
5 | фізіка | бел. літ | хімія | матэматыка | хімія | |
6 | гісторыя | геаграфія | фізічная культура і здароўе | прац.навуч./прац.навуч. | біялогія | |
7 | гадзіна здароўя і спорту |
04.05.20-09.05.20
Дата | Прадмет | Тэма | Заданне для самастойнага навучання | Дамашняе заданне |
04.05
|
фізіка | Рашэнне задач па тэме Механічная работа.Магутнасць. | §33
Рашэнне задач 1,2 с.83 |
§33
Рашэнне задач 1,2 с.83 |
06.05 | фізіка | Патэнцыяльная энэргія | §34 | §34 |
9 клас
Дата | Прадмет | Тэма | Заданне для самастойнага навучання | Дамашняе заданне |
04.05
|
інфарматыка | Мадэляванне ў задачы росту і ўбывання | §21 | §21 |
06.05 | інфарматыка | Мадэляванне магчымасцямі тэкставага рэдактара | § 25 | § 25 |
Дата | Предмет | Тема | Материал урока | Домашнее задание |
04.05 | Русский язык | Цитация. Эпиграф. | Упр.349,350,354 | Упр. 357 |
07.05 | Русский язык | Сочинение «Я выбираю профессию…» | Упр.358 | Дописать сочинение |
07.05 | Русская литература | Б.Васильев. «А зори здесь тихие…» | Образы старшины Васкова и девушек-зенитчиц |
Класс | Предмет | Тема | Материал | Д\з |
06.06 | Химия | Карозия металов | Учебник , задачи | Пар. 46, зад. 7-8 |
08.05 | Химия | Соеденения металов | Учебник , задачи | Пар. 47, зад. 7-8 |
04.05 | Сусветная гісторыя
9 кл. |
Лацінская Амерыка. Краіны Лацінскай Амерыкі | § 19, 45 |
06.05 | Сусветная гісторыя
9 кл. |
Распад каланіяльнай сістэмы. Лакальныя войны і канфлікты | § 39, 46 |
05.05 | Грамада-знаўства
9 кл. |
Элітарная, масавая, народная культура | § 19 |
08.05 | Грамада-знаўства
9 кл. |
Медыякультура сучаснага грамадства | § 20 |
06.05 |
9 |
Змяненні клімату: прычыны і наступствы.Прыназоўнікі trotz і wegen ,якія патрабуюць роднага склону.
Пр.1 а,c,d. c.229 |
Пр.2b,с.230 | |
Надвор’е і клімат у Германіі.
Надвор’е і клімат у Беларусі. Пр.4а, b,c,d,e . с. 232-233 |
Пр.4f,g с.243 | |||
07.05 | ||||
08.05 | Прагноз надвор’я на тыдзень.
Пр.2а,b с.241-242 |
с.248 |
27.04.20-03.05.20
дата | Предмет | Тема | Материал | Д\з |
29.04 | Химия | Химические свойства металлов | Учебник , задачи | Пар. 44, зад. 7-8 |
Дата | Прадмет | Тэма ўрока | Матэрыял | Д/з |
27.04 | бел. літ | Я.Брыль “Memento mori”. Маральны подзвіг печніка | Прачытаць першыя тры раздзелы аповесці У Караткевіча “Дзікае паляванне караля Стаха” | |
30.04 | бел. мова | Сказы з ускоснай мовай | Пр.248, 252 | d 35, пр. 251 |
Дата | Предмет | Тема | Материал урока | дом. задание |
27.04 | русск.язык | Предложения с прямой речью и знаки препинания в них | Упр.324, 326, 328 | Упр.329 |
30.04 | русск.язык | Диалог. Пунктуационное оформление диалога. | Упр.331,332, 334 | Упр.333 |
30.04 | русск.лит. | Поэзия второй половины ХХ века | С.256-269 | Прочитать повесть Б.Васильева «А зори здесь тихие…» |
27.04 | Сусветная гісторыя
9 кл. |
Японія | § 17, п.4-5 | |
29.04 | Сусветная гісторыя
9 кл. |
Мусульманскі свет | § 18, п.1-2 | |
27.04 | матэматыка | 9 | Формула сумы n першых членаў геаметрычнай прагрэсіі
$18, №4.236-4.238 |
$18, №4.260(а)
№4.265(б) |
29.04 | матэматыка | 9 | Мадэляванне рэальных працэсаў з дапамогай ўласцівасцей прагрэсій
$16, 18, №4.240 — №4.242
|
$16, 18, №4.268
|
30.04 | матэматыка | 9 | Знаходжанне даўжыні акружнасці і плошчы круга
$19, №280-288 |
$19, №279 (б) №286(б) |
29.04 | 9 | фізіка | Механічная работа. Магутнасць | §33, пр 26 задачы (1,3) | |
Нямецкая мова
29.04 | 9 | Прагноз надвор’я. Добрае /дрэннае надвор’е .
с.216,пр.2а,b,c,d |
Пр.2е,с.218 |
30.04 | 9 | Тэмпература ў розныя поры года. с.218,пр.3а,b,c | Пр.4а,с.220 |
01.05 | 9 | Прагноз надвор’я і народныя прыкметы.Змяненні клімату:прычыны і наступствы.
с.220,пр.4 b,c,5а,b |
Пр.5 с,с.222 |
Обслуживающий труд
9 кл 30.04 Канчатковая апрацоўка і афармленне вырабу. Практычная работа: Выкананне вырабу.
20.04.2020-24.04.2020
Прадмет | Колькасць гадзін | Заданне |
Грамадазнаўства | 2 | паўтарыць § 12. Сацыяльныя нормы і паводзіны асобы. Выканайце міні-праект: «Каляндар сямейных свят». Якія звычаі і народныя традыцыі шануюцца ў вашай сям’і? Якія святы адзначаюцца ў вашай сям’і?§ 13. Узаемадзеянне асобы і дзяржавы. 1.Дзяржава і яе прыметы. 2. Права ў сістэме сацыяльных нормаў. 3. Грамадзянства як прававая сувязь чалавека з дзяржавай.
§ 14. Асноўны Закон дзяржавы. 1. Канстытуцыя — Асноўны Закон дзяржавы. 2. Асновы канстытуцыйнага ладу Рэспублікі Беларусь. 3. Структура Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь. Выканайце міні-праект: «Першае слова гімна на карце»: складзіце табліцу, у якой будзе адзначана першае слова (першы радок) гімна кожнай дзяржавы Еўропы. Прыклад: Беларусь: «Мы, беларусы…», Польшча: «Яшчэ Польшча не загінула…» і г.д. |
Матэматыка | 1 | Тэма: Геаметрычная прагрэсія.Заданні ў класе: §17, азначэнні, усе формулы вывучыць,
№ 4.174 (а, г), 4.175, 4.177, 4.179 (а, в), 4.181, 4.182, 4.189 Д/з: §17, формулы, № 4.209, 4.213 |
2 | Тэма: Геаметрычная прагрэсіяЗаданні ў класе: §17
№ 4.190, 4.193, 4.195, 4.196, 4.197, 4.198, 4.199 Д/з: §17, № 4.218, 4.223, (+№ 4.225) |
|
3 | Тэма: Формула сумы n першых членаў геаметрычнай прагрэсіі.Заданні ў класе: §18, формулу вывучыць, прыклады разглядзець,
№ 4.236, 4.237 (б, в), 4.238, 4.242, 4.243, 4.244, 4.245 Д/з: §18, № 4.261, 4.264 |
|
4 | Тэма: Знаходжанне даўжыні акружнасці і плошчы круга.Заданні ў класе: §19 (с. 146-147), формулы, прыклады,
№ 275, 276, 277 Д/з: §19, № 278,279 |
|
5 | Тэма: Знаходжанне даўжыні акружнасці і плошчы круга.Заданні ў класе: §19 (с. 146-147), формулы, прыклады,
№ 281, 283, 285,286 Д/з: §19 (146-147), № 287,289 (а) |
|
Нямецкая мова | 1 | Пр. 6 (b, с), с. 237 (вусна)Пр. 7 (а, b), с. 239 (пісьмова) |
1 | Пр. 1 (b, е), с. 239-241 (вусна)Пр. 2-4 с. 244 (пісьмова) | |
1 | Пр. 1 (b, с), с. 250-251 (вусна)Вывучыць словы на с. 283-284
Пр. 2 (b, d), с. 252 (пісьмова) |
|
Фізіка | 1 | §30. Плаванне суднаў. Паветраплаванне.(вусна). Прак.23 №2,4,5 (пісьмова) |
2 | §31.Імпульс цела. Імпульс сістэмы цел (вусна)§32.Закон захавання імпульсу.Рэактыўны рух(вусна) | |
Гісторыя | 1 | §15. Кітай |
2 | §16. Індыя | |
Інфарматыка | 1 | §21.Мадэляванне ў задачы росту і спадання (вусна). §22.Мадэляванне ў задачы вызначэння тэмпературных рэжымаў (вусна) |
Руская мова | 1 | Чужая речь и её виды. Прямая и косвенная речь. Параграф 34 , упр.320 |
2 | Предложения с прямой речью и знаки препинания в них. Параграф 35, упр. 326 | |
Руская літаратура | А.П. Платонов« В прекрасном и яростном мире»Б.Васильев «А зори здесь тихие» | |
Беларуская літаратура | Лірыка М. ТанкаІ. Шамякін “Непаўторная вясна”
|
|
Геаграфія | 1 | § 44 Брэсцкая вобласць. План вывучэння: прыродныя рэсурсы, насельніцтва і яго нацыянальны склад, структура прамысловасці і сельскай гаспадаркі, спецыялізацыя гаспадаркі вобласці, буйнейшыя прамысловыя і культурныя цэнтры. |
2 | § 45 Віцебская вобласць (па плану) | |
Біялогія | 1 | §38 Агульны план будовы стрававальнай сістэмы. Страваванне ў ротавай поласці. |
2 | §39 Страваванне ў страўніку і кішэчніку. | |
Хімія | 1 | Тема: Общие химические свойства металлов: взаимодействие с неметаллами. §44Составьте краткий конспект. Письменно выполните задания в тетради:
|
2 | Тема: Общие химические свойства металлов: взаимодействие с водой, водными растворами солей. §45Составьте краткий конспект. Письменно выполните задания в тетради:
|